La estratègia Linux de Microsoft

13/10/2004 - 21:18 por Sotavento | Informe spam
La estratègia Linux de Microsoft (2167 lectures)
Por Benjamí Villoslada
Benjami (http://weblog.bitassa.net)
Creado el 04/10/2004 16:36 modificado el 04/10/2004 16:36

La estratègia Linux de MicrosoftA Cinco Dias parlen de la visita de
Martin Taylor a l'Instituto de la Empresa de Madrid. Té 34 anys i és
el «màxim estratega de Linux a Microsoft». L'estratègia consisteix en
aturar la competència del GNU/Linux.

Página1/1

Excepte el qualificatiu de càncer deixat anar pel seu cap Steve
Ballmer, la resta d'arguments que va usar Taylor estan força vists,
comptats i debatuts: Linux no innova, és més car (el celebèrrim TCO) i
no té un bon model de desenvolupament. Aquest darrer va ser presentat
amb un matís que farà estar molt contents a un parell de mallorquins.
A pams:

Argument 1: La innovació.

«Taylor, apodado como el hombre-linux de la compañía de Redmond,
fue algo más templado que el presidente de Microsoft Steve Ballmer que
calificó no hace tanto de 'cáncer' al software libre, pero aún así
optó por seguir demonizando a Linux. 'No hay innovación real en Linux.
Es más de lo mismo, pero con otro modelo de desarrollo'. Y se
preguntó: ¿Existe ahora alguna innovación que no existiera antes de la
aparición de Linux?. No', sentenció ante una audiencia no precisamente
conforme con las innovaciones que aporta Windows.»


Sembla que les audiències cada pic estan més informades. Si algú més
es vol informar, aquest mètode és ràpid: cercar quants pics surt la
paraula Microsoft a la llista d'invents i inventors dels elements
gràfics de les finestres i els escriptoris --Nota: La llista sovint
cànvia de servidor. Podeu trobar-la cercant a Google Siegman interface
history o descarregant la còpia en PDF que he guardat.

Després dels escriptoris, Internet és l'altre revolució dels darrers
anys. Microsoft tampoc no surt a l'història de l'orígen de Xarxa, que
va ser obert i d'investigació universitària. De fet, Bill Gates va
retirar la primera edició del seu llibre «The Road Ahead» del 1995
(«Camino al Futuro» en castellà) perquè gairebé no parlava d'Internet.
Ho comenten a a Salon.com i The Register.

Poc abans del llibre, el mateix autor havia llençat el producte
estrella per fer «camí al futur»: el Windows 95. Tampoc estava gaire
preparat per connectar-s'hi, a Internet. I és que fins aleshores la
seva maquinaria innovadora havia fet el mateix de sempre: imitar. Tot
plegat és més bo d'entendre si s'observa tenint present que Microsoft
és una gran empresa de marquèting que es dedica a imitar i comprar
innovacions informàtiques que fan altres empreses i professionals.
Mentre preparaven el Windows 95, Compuserve estava en el seu millor
moment. Com a bons imitadors van llençar l'equivalent, la MSN Network.
Compuserve era gran, però tenia els dies comptats per mor de que la
Internet oberta, la que coneixem ara, estava creixent poc a poc però
de forma exponencial --Compuserve era una mena d'Internet tancada on
tots els servidors eren seus, per entendre'ns. A l'hora de copiar
mecanismes per la seva màquina de fer doblers, Microsoft mai no es
fixa en aquestes coses obertes, socials, de creixement exponencial.
Deu ser perquè en les primeres fases no en fan gaire, de doblers, i no
criden l'atenció del seu olfacte d'empresa de marquèting per damunt de
tot. És més o manco el mateix que està passant amb el programari
lliure, només que en aquest cas serà mal d'imitar a base de fer lliure
el codi dels seus productes. La cosa és més profunda, filosòfica i
ètica àdhuc. Solució? Propaganda per desprestigiar-ho. És curiós veure
com les frases per desqualificar el programari lliure també es van
usar contra Internet quan tocava promocionar la seva MSN Network: «Who
funded these companies? What was going on in their minds? Was that
just mania at work?» (The Register).

Argument 2: El cost (o TCO, Total Cost Ownership).

A Cinco Dias ho expliquen així:

Ante más de 40 profesores del Área de Tecnologías de la
Información y ex alumnos del máster de Dirección de Sistemas de
Información, Taylor trató de demostrar el poder de Windows con cifras
en la mano -como que las soluciones de Microsoft son hasta un 22% más
baratas que Linux, o que de los 20 millones de servidores que hay hoy
instalados en el mundo 11 millones corren sobre Windows o que el 94%
de los PC llevan también el sistema operativo de Microsoft-, mientras
hablaba de Linux y del software libre como una plaga contra la que
había que luchar.


Si les xifres són les que publiquen al seu web, en usar-les han estat
condemnats per publicitat enganyosa. En el cost, ja compten operacions
com l'actualtizació al SP2 del XP? Aquí està comentat: apunt 1, apunt
2, i en David Martín explica una anècdota prou descriptiva del cost
real de mantenir un Windows. També es podria comptar netejar el
Windows cada setmana com a part del TCO? Així estava explicat no fa
gaire al Ciberp@is:

«(...) De momento, usar un solo programa antiespías no garantiza
la total desinfección. Es mejor combinarlo con otros, además de
antivirus y cortafuegos. Josep Llobet recomienda escanear el sistema
cada semana. Es decir, el viejo baño del sábado, incluso, como el
chiste, "aunque no haga falta"»


Argument 3: El model de desenvolupament.

Segons l'article de Cinco Dias, en Taylor va dir criticar el model amb
aquestes frases:

«'Sólo 110 personas tienen acceso al núcleo de Linux, y la mayoría
son de IBM o RedHat. Es falso que millones de personas estén viendo su
código y mejorándolo', criticó. Para Taylor 'no existe la innovación
distribuida', en clara referencia a la forma en que se trabaja en el
software libre en el que muchas personas aportan mejoras
desinteresadamente.»


A Mallorca estem d'enhorabona, perquè si només 110 persones veuen el
codi del nucli i el milloren, aquí almanco en tenim tres: Ricardo
Galli, Celso González i Kiko Piris. És una proporció fantàstica... si
fos veritat això de les 110 persones. Però en qualsevol cas, vés per
on, resulta que a Mallorca som tota una potència mundial en
programari, segons Microsoft. Mentre, ells també poden estar contents,
perquè «my Taylor is rich». No se de què es queixen.

(Imatge de http://www.snark.com/ms-linux/ que il·lustra l'estratègia
Linux de Microsoft a càrrec d'en Martin Taylor. Original d'aquest
article: weblog.bitassa.net.)
http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia!02

Comentarios
Es posible que se hayan omitido algunos comentarios considerados poco
constructivos
1. Re: La estratègia Linux de Microsoft (04/10/2004 19:29, #23680)
Por: Etig0L (http://www.lopezrico.com)
...el 94% de los PC llevan también el sistema operativo de
Microsoft-,...

Seguramente no dijo que de ese 94% un 90 por no decir un 94 lleva el
sistema operativo de Microsoft pirata...


2. Re: La estratègia Linux de Microsoft (04/10/2004 20:44, #23681)
Por: Anónimo

No lo creo. Hay muchas empresas que lo tienen original, y sobre todo
muchísimas personas que pagan por la licencia del sistema operativo
pues viene incluido al comprar el ordenador.


3. Re: La estratègia Linux de Microsoft (06/10/2004 00:21, #23701)
Por: Analista
Mi experiencia en varias empresas grandecillas (mas de 500 empleados)
es que en las mismas se pagan unas cuantas licencias del SO pero no
todas, ni mucho menos.

Eso hablando del sistema operativo, que muchas veces se lo "tragan"
sin remedio, directamente, al comprar los PCs.

Del resto de programas (Photoshop, Dreamweaver, Office, etc) mejor no
hablo O:-) o sí }:-): no llegan ni a la mitad las licencias legales.


4. Re: La estratègia Linux de Microsoft (07/10/2004 03:35, #23718)
Por: Anónimo
Soy chileno y te aseguro que el 90% de mi pais usa una version pirata
de windows , en la cual me incluyo ademas si comparamos 2 años atras
muchos de los usuarios y desarrolladores de linux han aumentado en un
200% . ¿o me equivoco ?


5. Re: La estratègia Linux de Microsoft (04/10/2004 23:00, #23683)
Por: Benjami (http://weblog.bitassa.net)
Jo tinc dos XP tant legals com abandonats. Van venir en 2 PC nous
(DELL, IBM).


6. Re: La estratègia Linux de Microsoft (05/10/2004 12:18, #23688)
Por: Anònim
Doncs jo tinc una llicencia que venia amb el portàtil, que per cert no
he utilitzat ni una vegada, i que no vaig poder aconseguir que em
tornéssin els diners.


7. Re: La estratègia Linux de Microsoft (05/10/2004 19:55, #23693)
Por: boney
¿Soy otro tonto que también ha pagado una licencia de un win sin
estrenar, o es que nos estan imponiendo algo? No puedo cederla a otro
ordenador distinto del mío porque no hay disco de instalación; solo
una imagen en CD preconfigurada para mi equipo. Si alguien quiere una
segunda licencia para su portatil acer se la regalo... También tengo
adhesivos de "diseñado para ms windows" y de "producto genuino
microsoft".


8. Re: La estratègia Linux de Microsoft (06/10/2004 00:26, #23702)
Por: Skatologiko
Yo esas pegatinas las barnicé y las pegué en el fondo del retrete.

Remedio perfecto contra el estreñimiento, en serio, mano de santo esto
de cagarse en Hasefroch XD


9. Re: La estratègia Linux de Microsoft (05/10/2004 08:40, #23684)
Por: Anònim
És veritat en les empreses s'intenta de tenir tot el software legal.
Però la realitat és la següent: tens una llicencia d'un office 2003
professional i utilitzes la llicencia del windows 2000 Professional
pirata. Quina tonteria no. La veritat tinc comprovat i comprovat, no
se per què, hem funcionen millor les versions pirates, tot i tenin
llicencies i versions de programari més nou (suposament innovador, i
més fiable).


10. Mmm... (05/10/2004 18:08, #23691)
Por: Anónimo
Diria que sí que és una tonteria doncs no pots emprar una llicència
pirata doncs són dos termes totalment oposats: si te'ns llicència no
és pirata i si la versió del programari que empres és pirata llavores
es que no disposes de la llicència (legal -pagant- o il·legalment
-sense pagar-).

Juas!! Qui no ho hagi entés recomano un cafetó i que hi torni.


11. Re: Mmm... (05/10/2004 20:04, #23694)
Por: boney
¿Ah si? Pues para poder "enjaular" mi windows dentro de una máquina
virtual dentro de Linux, tuve que descargar una versión pirata; los
cds de win que proporcionan los fabricantes están bastante más que
restringidos, y el equipo de destino era el mismo por el que pagué la
licencia.

Ahora, ¿me invitas a un cafetó?


12. Re: La estratègia Linux de Microsoft (10/10/2004 13:22, #23761)
Por: Anónimo
Encima de burro, ignorante...

Se dice "catalano-parlantes", con O.

A ver si te documentas antes de decir nada.


13. Re: La estratègia Linux de Microsoft (09/10/2004 12:44, #23756)
Por: Anónimo
Hay que salir a la calle con los portatiles y enseñar a todo el mundo
lo que linux es capaz de hacer y que no se necesita para nada a
hasefroch, cuanta más gente lo vea, más gente se convencerá. Preguntad
siempre por linux en todas las tiendas de pc, incluso aunque sepamos
que no hay soporte para ese hardware, hay que darle la lata a los
vendedores, si muchas personas piden cada día hardware para linux en
las tiendas y luego por no llevar soporte lo dejasemos de comprar, los
mismos empleados de las tiendas reaccionarían haciendo comentarios a
sus jefes. Imaginad 20 o 30 o más de nosotros entrando un mismo día a
diferentes horas pidiendo por alguna pieza, mejor si es cara y después
se la dejamos plantada por no soportar linux, seguro que les da dolor
de estómago. Recordad siempre a todo el mundo que, cuando hay alarma
mundial de virus, nosotros salimos a internet como pedro por su casa.
animo !! ya nos queda menos. P.D Hace tan solo una semana he
convertido a un usuario más, ahora ese tío ya no tiene hasefroch y
está alucinado con linux.


14. Aquests de Mircosoft cada día mes penjats (13/10/2004 00:43,
#23799)
Por: Anònim
.. si no mireu ho que es comenta en The Inquirer, que Bill Gates mai
no ha tingut cap virus.
 

Leer las respuestas

#1 Marc [MVP Windows]
13/10/2004 - 21:27 | Informe spam
Llàstima que estigui en català... i el fòrum sigui en castellà. :-P


Saludos

Marc
MCP - MVP Windows Shell/User
Oracle9i Certified Associate (OCA)
NOTA. Por favor, las preguntas y comentarios en los grupos, así nos beneficiamos todos.

Este mensaje se proporciona "como está" sin garantías de ninguna clase, y no otorga ningún derecho.

"Sotavento" escribió en el mensaje news:
La estratègia Linux de Microsoft (2167 lectures)
Por Benjamí Villoslada
Benjami (http://weblog.bitassa.net)
Creado el 04/10/2004 16:36 modificado el 04/10/2004 16:36

La estratègia Linux de MicrosoftA Cinco Dias parlen de la visita de
Martin Taylor a l'Instituto de la Empresa de Madrid. Té 34 anys i és
el «màxim estratega de Linux a Microsoft». L'estratègia consisteix en
aturar la competència del GNU/Linux.

Página1/1

Excepte el qualificatiu de càncer deixat anar pel seu cap Steve
Ballmer, la resta d'arguments que va usar Taylor estan força vists,
comptats i debatuts: Linux no innova, és més car (el celebèrrim TCO) i
no té un bon model de desenvolupament. Aquest darrer va ser presentat
amb un matís que farà estar molt contents a un parell de mallorquins.
A pams:

Argument 1: La innovació.

«Taylor, apodado como el hombre-linux de la compañía de Redmond,
fue algo más templado que el presidente de Microsoft Steve Ballmer que
calificó no hace tanto de 'cáncer' al software libre, pero aún así
optó por seguir demonizando a Linux. 'No hay innovación real en Linux.
Es más de lo mismo, pero con otro modelo de desarrollo'. Y se
preguntó: ¿Existe ahora alguna innovación que no existiera antes de la
aparición de Linux?. No', sentenció ante una audiencia no precisamente
conforme con las innovaciones que aporta Windows.»


Sembla que les audiències cada pic estan més informades. Si algú més
es vol informar, aquest mètode és ràpid: cercar quants pics surt la
paraula Microsoft a la llista d'invents i inventors dels elements
gràfics de les finestres i els escriptoris --Nota: La llista sovint
cànvia de servidor. Podeu trobar-la cercant a Google Siegman interface
history o descarregant la còpia en PDF que he guardat.

Després dels escriptoris, Internet és l'altre revolució dels darrers
anys. Microsoft tampoc no surt a l'història de l'orígen de Xarxa, que
va ser obert i d'investigació universitària. De fet, Bill Gates va
retirar la primera edició del seu llibre «The Road Ahead» del 1995
(«Camino al Futuro» en castellà) perquè gairebé no parlava d'Internet.
Ho comenten a a Salon.com i The Register.

Poc abans del llibre, el mateix autor havia llençat el producte
estrella per fer «camí al futur»: el Windows 95. Tampoc estava gaire
preparat per connectar-s'hi, a Internet. I és que fins aleshores la
seva maquinaria innovadora havia fet el mateix de sempre: imitar. Tot
plegat és més bo d'entendre si s'observa tenint present que Microsoft
és una gran empresa de marquèting que es dedica a imitar i comprar
innovacions informàtiques que fan altres empreses i professionals.
Mentre preparaven el Windows 95, Compuserve estava en el seu millor
moment. Com a bons imitadors van llençar l'equivalent, la MSN Network.
Compuserve era gran, però tenia els dies comptats per mor de que la
Internet oberta, la que coneixem ara, estava creixent poc a poc però
de forma exponencial --Compuserve era una mena d'Internet tancada on
tots els servidors eren seus, per entendre'ns. A l'hora de copiar
mecanismes per la seva màquina de fer doblers, Microsoft mai no es
fixa en aquestes coses obertes, socials, de creixement exponencial.
Deu ser perquè en les primeres fases no en fan gaire, de doblers, i no
criden l'atenció del seu olfacte d'empresa de marquèting per damunt de
tot. És més o manco el mateix que està passant amb el programari
lliure, només que en aquest cas serà mal d'imitar a base de fer lliure
el codi dels seus productes. La cosa és més profunda, filosòfica i
ètica àdhuc. Solució? Propaganda per desprestigiar-ho. És curiós veure
com les frases per desqualificar el programari lliure també es van
usar contra Internet quan tocava promocionar la seva MSN Network: «Who
funded these companies? What was going on in their minds? Was that
just mania at work?» (The Register).

Argument 2: El cost (o TCO, Total Cost Ownership).

A Cinco Dias ho expliquen així:

Ante más de 40 profesores del Área de Tecnologías de la
Información y ex alumnos del máster de Dirección de Sistemas de
Información, Taylor trató de demostrar el poder de Windows con cifras
en la mano -como que las soluciones de Microsoft son hasta un 22% más
baratas que Linux, o que de los 20 millones de servidores que hay hoy
instalados en el mundo 11 millones corren sobre Windows o que el 94%
de los PC llevan también el sistema operativo de Microsoft-, mientras
hablaba de Linux y del software libre como una plaga contra la que
había que luchar.


Si les xifres són les que publiquen al seu web, en usar-les han estat
condemnats per publicitat enganyosa. En el cost, ja compten operacions
com l'actualtizació al SP2 del XP? Aquí està comentat: apunt 1, apunt
2, i en David Martín explica una anècdota prou descriptiva del cost
real de mantenir un Windows. També es podria comptar netejar el
Windows cada setmana com a part del TCO? Així estava explicat no fa
gaire al :

«(...) De momento, usar un solo programa antiespías no garantiza
la total desinfección. Es mejor combinarlo con otros, además de
antivirus y cortafuegos. Josep Llobet recomienda escanear el sistema
cada semana. Es decir, el viejo baño del sábado, incluso, como el
chiste, "aunque no haga falta"»


Argument 3: El model de desenvolupament.

Segons l'article de Cinco Dias, en Taylor va dir criticar el model amb
aquestes frases:

«'Sólo 110 personas tienen acceso al núcleo de Linux, y la mayoría
son de IBM o RedHat. Es falso que millones de personas estén viendo su
código y mejorándolo', criticó. Para Taylor 'no existe la innovación
distribuida', en clara referencia a la forma en que se trabaja en el
software libre en el que muchas personas aportan mejoras
desinteresadamente.»


A Mallorca estem d'enhorabona, perquè si només 110 persones veuen el
codi del nucli i el milloren, aquí almanco en tenim tres: Ricardo
Galli, Celso González i Kiko Piris. És una proporció fantàstica... si
fos veritat això de les 110 persones. Però en qualsevol cas, vés per
on, resulta que a Mallorca som tota una potència mundial en
programari, segons Microsoft. Mentre, ells també poden estar contents,
perquè «my Taylor is rich». No se de què es queixen.

(Imatge de http://www.snark.com/ms-linux/ que il·lustra l'estratègia
Linux de Microsoft a càrrec d'en Martin Taylor. Original d'aquest
article: weblog.bitassa.net.)
http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia!02

Comentarios
Es posible que se hayan omitido algunos comentarios considerados poco
constructivos
1. Re: La estratègia Linux de Microsoft (04/10/2004 19:29, #23680)
Por: Etig0L (http://www.lopezrico.com)
...el 94% de los PC llevan también el sistema operativo de
Microsoft-,...

Seguramente no dijo que de ese 94% un 90 por no decir un 94 lleva el
sistema operativo de Microsoft pirata...


2. Re: La estratègia Linux de Microsoft (04/10/2004 20:44, #23681)
Por: Anónimo

No lo creo. Hay muchas empresas que lo tienen original, y sobre todo
muchísimas personas que pagan por la licencia del sistema operativo
pues viene incluido al comprar el ordenador.


3. Re: La estratègia Linux de Microsoft (06/10/2004 00:21, #23701)
Por: Analista
Mi experiencia en varias empresas grandecillas (mas de 500 empleados)
es que en las mismas se pagan unas cuantas licencias del SO pero no
todas, ni mucho menos.

Eso hablando del sistema operativo, que muchas veces se lo "tragan"
sin remedio, directamente, al comprar los PCs.

Del resto de programas (Photoshop, Dreamweaver, Office, etc) mejor no
hablo O:-) o sí }:-): no llegan ni a la mitad las licencias legales.


4. Re: La estratègia Linux de Microsoft (07/10/2004 03:35, #23718)
Por: Anónimo
Soy chileno y te aseguro que el 90% de mi pais usa una version pirata
de windows , en la cual me incluyo ademas si comparamos 2 años atras
muchos de los usuarios y desarrolladores de linux han aumentado en un
200% . ¿o me equivoco ?


5. Re: La estratègia Linux de Microsoft (04/10/2004 23:00, #23683)
Por: Benjami (http://weblog.bitassa.net)
Jo tinc dos XP tant legals com abandonats. Van venir en 2 PC nous
(DELL, IBM).


6. Re: La estratègia Linux de Microsoft (05/10/2004 12:18, #23688)
Por: Anònim
Doncs jo tinc una llicencia que venia amb el portàtil, que per cert no
he utilitzat ni una vegada, i que no vaig poder aconseguir que em
tornéssin els diners.


7. Re: La estratègia Linux de Microsoft (05/10/2004 19:55, #23693)
Por: boney
¿Soy otro tonto que también ha pagado una licencia de un win sin
estrenar, o es que nos estan imponiendo algo? No puedo cederla a otro
ordenador distinto del mío porque no hay disco de instalación; solo
una imagen en CD preconfigurada para mi equipo. Si alguien quiere una
segunda licencia para su portatil acer se la regalo... También tengo
adhesivos de "diseñado para ms windows" y de "producto genuino
microsoft".


8. Re: La estratègia Linux de Microsoft (06/10/2004 00:26, #23702)
Por: Skatologiko
Yo esas pegatinas las barnicé y las pegué en el fondo del retrete.

Remedio perfecto contra el estreñimiento, en serio, mano de santo esto
de cagarse en Hasefroch XD


9. Re: La estratègia Linux de Microsoft (05/10/2004 08:40, #23684)
Por: Anònim
És veritat en les empreses s'intenta de tenir tot el software legal.
Però la realitat és la següent: tens una llicencia d'un office 2003
professional i utilitzes la llicencia del windows 2000 Professional
pirata. Quina tonteria no. La veritat tinc comprovat i comprovat, no
se per què, hem funcionen millor les versions pirates, tot i tenin
llicencies i versions de programari més nou (suposament innovador, i
més fiable).


10. Mmm... (05/10/2004 18:08, #23691)
Por: Anónimo
Diria que sí que és una tonteria doncs no pots emprar una llicència
pirata doncs són dos termes totalment oposats: si te'ns llicència no
és pirata i si la versió del programari que empres és pirata llavores
es que no disposes de la llicència (legal -pagant- o il·legalment
-sense pagar-).

Juas!! Qui no ho hagi entés recomano un cafetó i que hi torni.


11. Re: Mmm... (05/10/2004 20:04, #23694)
Por: boney
¿Ah si? Pues para poder "enjaular" mi windows dentro de una máquina
virtual dentro de Linux, tuve que descargar una versión pirata; los
cds de win que proporcionan los fabricantes están bastante más que
restringidos, y el equipo de destino era el mismo por el que pagué la
licencia.

Ahora, ¿me invitas a un cafetó?


12. Re: La estratègia Linux de Microsoft (10/10/2004 13:22, #23761)
Por: Anónimo
Encima de burro, ignorante...

Se dice "catalano-parlantes", con O.

A ver si te documentas antes de decir nada.


13. Re: La estratègia Linux de Microsoft (09/10/2004 12:44, #23756)
Por: Anónimo
Hay que salir a la calle con los portatiles y enseñar a todo el mundo
lo que linux es capaz de hacer y que no se necesita para nada a
hasefroch, cuanta más gente lo vea, más gente se convencerá. Preguntad
siempre por linux en todas las tiendas de pc, incluso aunque sepamos
que no hay soporte para ese hardware, hay que darle la lata a los
vendedores, si muchas personas piden cada día hardware para linux en
las tiendas y luego por no llevar soporte lo dejasemos de comprar, los
mismos empleados de las tiendas reaccionarían haciendo comentarios a
sus jefes. Imaginad 20 o 30 o más de nosotros entrando un mismo día a
diferentes horas pidiendo por alguna pieza, mejor si es cara y después
se la dejamos plantada por no soportar linux, seguro que les da dolor
de estómago. Recordad siempre a todo el mundo que, cuando hay alarma
mundial de virus, nosotros salimos a internet como pedro por su casa.
animo !! ya nos queda menos. P.D Hace tan solo una semana he
convertido a un usuario más, ahora ese tío ya no tiene hasefroch y
está alucinado con linux.


14. Aquests de Mircosoft cada día mes penjats (13/10/2004 00:43,
#23799)
Por: Anònim
.. si no mireu ho que es comenta en The Inquirer, que Bill Gates mai
no ha tingut cap virus.

Preguntas similares