IMPORTANTE - Incidencia con Windows Srv. 2003 + APC Powerchute

19/08/2005 - 13:35 por Pablo Fuentes | Informe spam
Una de las últimas actualizaciones realizadas mediantes Windows Update ha
provocado que nuestro Servidores Windows Server 2003 con el Software APC
Powerchute instalados den un fallo al iniciar los servicios correspondientes
a esta aplicacion (APCPBEAgent y APCPBEServer) y el Servidor se quede en la
pantalla "Aplicando la configuracion del equipo.

Al menos, a mi me ha pasado en nuestro propio Servidor y por el momento en
los 2 clientes que tenemos con las misma configuración de S.O. + Software.

Entrando en modo a prueba de fallos y deshabilitando/desintalando los
servicios/aplicación se resuelve el problema.

Un saludo cordial.
 

Leer las respuestas

#1 dack
19/08/2005 - 14:19 | Informe spam
Mira que no se aesto..

*********************************************************************
PowerChute Business Edition version 6.x Has Expired
*********************************************************************



In order for PowerChute Business Edition Basic and Deluxe to remain
functional, users must upgrade to any version of 7.x.

Due to expiration of the Sun Java Runtime Environment certificate, versions
6.x of PowerChute Business Edition are obsolete. Failure to upgrade will
render PowerChute Business Edition inoperable. This software upgrade is free
of charge and is available on APC's web site.

*Users of version 6.x Must Upgrade to version 7.x due to JRE retirement*

Failure to update your server software immediately may result in difficulty
booting and/or accessing the control panel on your Windows server. Affected
servers will not gracefully shut down due to power events.

Link to PCBE 7.0.4 Downloads:
http://www.apc.com/tools/download/s...=SFPCBE704

For Windows NT Customers, please download version 7.0.2:
http://www.apc.com/tools/download/s...=SFPCBE702

For PowerChute Business Edition Deluxe 6.x customers, please contact our
technical support team at 800-890-4272.

NOTE: Versions 7.0 and higher are not affected by this JRE retirement.

For full details please refer to our KnowledgeBase document

*************************************************************

Please distribute this information with key stake-holders at your company
who may benefit from this notification. As always, APC's support page,
contains information on all software and firmware available as free
downloads.

*************************************************************
*************************************************************
To update your e-mail address or change your preferences, visit:
http://reg.cheetahmail.com/regp?aid...=1&a=1

No thanks, I don't want to receive any email information from APC, please
notify us:
-
Corporate Privacy policy: http://www.apc.com/corporate/legal/privacy.cfm
APC Corp. Attn: CRC Email 132 Fairgrounds Rd, West Kingston, RI 02892



Saludos.



"Pablo Fuentes" escribió en el
mensaje news:
Una de las últimas actualizaciones realizadas mediantes Windows Update ha
provocado que nuestro Servidores Windows Server 2003 con el Software APC
Powerchute instalados den un fallo al iniciar los servicios


correspondientes
a esta aplicacion (APCPBEAgent y APCPBEServer) y el Servidor se quede en


la
pantalla "Aplicando la configuracion del equipo.

Al menos, a mi me ha pasado en nuestro propio Servidor y por el momento


en
los 2 clientes que tenemos con las misma configuración de S.O. + Software.

Entrando en modo a prueba de fallos y deshabilitando/desintalando los
servicios/aplicación se resuelve el problema.

Un saludo cordial.

Preguntas similares